SKOLESTART 2021 - UKE 31-35

Frokostblandinger er delt opp i ulike segmenter
som alle spiller en ulik rolle i hyllen

Størst vekst, som drives av to sterke trender: Sunnhet og Ærlig nytelse. OFN: Bare Bra og Cruesli

granola

Treffer blink på de viktigste driverne i kategorien– sunnhet og god smak! De ulike smaksvariantene under Bare Bra treffer ulike brukergrupper

bare bra

Produkter egnet for hele familien. Typiske produkter er Cheerios og Havrefras. OFN: Havrefras og Rugfras

familie

Preget av store formater fra AXA og PL. Smaker som oppfattes som kjedelige. Stort potensial for produkter med mer spennende
smak og mindre format.

MÜSLI

Sterk trend i utlandet (både på stor-og småforpakning), med stort vekstpotensial i Norge. Treffer på sunnhetstrenden. OFN: Bare Bra

grøt

klikk på

segmenter!