SELGERkonkurranse
HVEM KLARER Å FÅ MEST UT AV STUDIESTART I BUTIKK?
BESTE REGION
Målsetting: Øke salget av Grandiosa i studienære butikker.
Evaluering: Størst økning i Grandiosa-salg for regionen totalt vinner. Økning målt i endring enhetssalg for Grandiosa totalt i regionen i perioden uke 32-35 mot fjoråret (%-endring).
Premiering: Beste region får 20.000 å bruke på et sosialt initiativ
BESTE SELGER
Målsetting: Skape mest mulig synlighet og engasjement for kampanjen i studienære butikker.
Evaluering: Fineste/beste eksponering med butikkmateriell i butikk vinner. Last opp bilde med #grandiosastudiestart #regionXXXX på Yammer innen 06.09.21.
Premiering: Beste selger får en herlig Grandiosapakke med bla. boblevest og serveringsbrett.
Prioriterte butikker:
Studienære butikker: Coop Obs, lokalt i Mega, Extra og Prix.