SKOLESTART 2021 - UKE 31-35

SELGERkonkurranse

HVEM KLARER Å FÅ MEST UT AV STUDIESTART I BUTIKK?

BESTE REGION

Målsetting: Øke salget av Grandiosa i studienære butikker.

Evaluering: Størst økning i Grandiosa-salg for regionen totalt vinner. Økning målt i endring enhetssalg for Grandiosa totalt i regionen i perioden uke 32-35 mot fjoråret (%-endring).

Premiering: Beste region får 20.000 å bruke på et sosialt initiativ

BESTE SELGER

Målsetting: Skape mest mulig synlighet og engasjement for kampanjen i studienære butikker.

Evaluering: Fineste/beste eksponering med butikkmateriell i butikk vinner. Last opp bilde med #grandiosastudiestart #regionXXXX på Yammer innen 06.09.21.

Premiering: Beste selger får en herlig Grandiosapakke med bla. boblevest og serveringsbrett.

 

Prioriterte butikker:

Studienære butikker: Coop Obs, lokalt i Mega, Extra og Prix.